De pluralistische beweging B-Plus, die opkomt tegen separatisme en confederalisme en die ijvert voor een waarachtig en evenwichtig federalisme (zie onze principes op www.bplus.be) is verheugd om u een lijstje van bekende personen te kunnen meedelen die recent haar rangen zijn komen vervoegen.

Naast onze reeds 3.000 leden, waaronder o.m. Wilfried Martens, Pierre Chevalier, Camille Paulus, Richard Fournaux, Willy Claes, Ludwig Vandenhove, Josy Dubié, … zijn de hieronder vermelde personen recent tot onze beweging toegetreden. Zoals men kan zien, zijn zij afkomstig uit beide landsgedeelten en komen diverse maatschappelijke middens:

– Anne-Marie Lizin (oud-Voorzitster van de Senaat – burgemeester van Hoei – PS)

– Rudy Aernoudt (topambtenaar bij de Vlaamse administratie en auteur van de bestseller “Vlaanderen – Wallonië, je t’aime moi non plus’)

– Hervé Jamar (Staatssecretaris – MR)

– Wim Helsen (cabaretier – humorist)

– Jan Peeters (Ere-Voorzitter Belgische Voetbalbond KBVB)

– Vitalski (zanger – humorist – cabaretier – “nachtburgemeester van Antwerpen”)

– Walter Zinzen (publicist – voormalig journalist bij de VRT)

B-Plus bedankt deze mensen voor hun steun en voor hun uiting van sympathie voor het streven naar een goede verstandhouding tussen de verschillende gemeenschappen in ons land binnen een federaal kader.

Tenslotte nodigt B-Plus iedereen uit om 21 juli mee te komen vieren in haar standjes te Brussel en te Hoei!!! Voor meer info, zie www.bplus.be.

Met vriendelijke groeten,

Gilles Vanden Burre – 0473.65.26.78 – Voorzitter Directiecomité